Alla inlägg under april 2008

Av Lena Daniels - 29 april 2008 08:29


Idag är det en sån där lugn och skön dag på jobbet. Det ringer lagomt mycket och man hinner tänka mellan samtalen..

Nu ska jag gå och fylla på min varm choklad kopp och sträcka på benen.


 

Av Lena Daniels - 26 april 2008 18:09

Vakande kl 10.00, såg att jobbet ringt (06.30) så jag ringde tillbaka, de hade då behövt folk från 7.00 Men då sov ju jag som sagt, så det blev inget jobb för mig idag, och lika skönt kändes då det nu..


Jag steg upp och bakade choklad muffins, sen läste jag ut min bok och åt lunch med erik när han kom hem från sin match.


Började pyssla med mina Thailandsbilder, så jag har klippt och klistrat i några timmar, sen kom solen fram så då gick jag strandpromenaden. Och nu har vi just öppnat en vin flaska och ska äta middag..


Kvällen kommer senare att spenderas med Johanna och Frida.. :)


Ha en trevlig kväll...

Puss Lena



Av Lena Daniels - 25 april 2008 19:34

Springturen gick bra, och nu är jag dötrött. Men efter en dusch så ska jag nog orka mysa i soffan resten av kvällen ;) Håller på att starat igång min ipod. Pappa köpte den innan vi åkte till Thailand, men den funkade inte som den skulle och han hant inte lämna in den på lagning, Så han köpte en ny till, och så fick jag den här när den kom tillbaka från lagningen. goodie!  (om jag nu skule lyckas få igång den..)

Av Lena Daniels - 25 april 2008 18:45


 Nu ska jag ut och springa efter strandpromenaden, i solen!

I love..

Av Lena Daniels - 25 april 2008 11:32

Så skönt med Fredag efter en hel veckas jobbande..


Jag har inte planerat annat än att ta det lungt, umgås med brudarna och med erik, som förövrigt har match på Lördag så han ska upp kl 07.00 på morgonen ;P Sen middag för mamma och pappa på Söndag. Ska bli skönt, förra helgen i Uppis var super mysig, men nu känns det lägligt med oplanerad helg :)


Have a nice day, Puss Lena


Av Lena Daniels - 23 april 2008 10:30


Igår efter jobbet åkte vi till risön, erik hade fotbollsträning och jag passade på att gå skogsrundan, eller jag började gå, men gav upp efter halva eftersom det var så himla lerigt, så jag sprang tillbaka och var helt slut när jag kom hem till huset, det känns att man varit sjuk..

 Sen bjöd mamma och pappa på middag, tacos :) och resten av kvällen spenderades hos dem, men spel och tv tittande.

Av Lena Daniels - 22 april 2008 11:57

 Solen skiner och sommaren är påväg, jag har ett vik till den 22 juni och sen är jag lång ledig/ har semester till skolan börjar, super skönt! Och vi, jag och erik hittat de utbildningar som vi vill gå i Luleå, så bättre kunde det inte bli. Helgen har spenderats i Uppsala med mina goa gummor, Jag överraskade ingela på hennes födelsedagsfest :D och det vart himla uppskatatt, lät det som ;) sen har vi mest, shoppat,

myst och ätit mjukglass vid ån :)

 Och äntligen börjar jag bli frisk så jag orkar med lite mer träning än promenader, även fast strandpromenaden på morgonen när solen skiner är bland det bästa mest rogivande som finns..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards