Alla inlägg under november 2008

Av Lena Daniels - 28 november 2008 09:31

Godmorgon, stigit upp halv 8, duschat, ätit min gröt och ska strax åka till luleå med mamma och pappa, kika på lite affärer, inte för att jag behöve något speciellt, men de är alltid kul :) 

Det är något speciellt med fredagar, bästa dagen helt enkelt..


Jag saknar dig!

Tur att jag åker hem på söndag, då e de en massa mys och julpyssel som gäller ;)


Av Lena Daniels - 26 november 2008 16:32


Nu har jag varit duktig och hjälpt pappa med snöskottningen, och de ger ta mig tusan mer träningsvärk än gym ;P Så nu ska jag gå och basta, sen ikväll blir det bowling med några tjejor :)

Av Lena Daniels - 24 november 2008 14:17


Inatt har det snöat som tusan, och jag längtar tills jag kommer hem till umeå och får börja julpyssla :)


Kommer att vara i Risön någon dag till, mamma tyckte inte att jag skulle åka ännu? så erik har kört ner själv idag och så åker jag med kalle lite senare i veckan :)


Min 22års dag och hela helgen har varit toppen!

Fått en massa presenter (pengar!), blommor, armband, presentkort..

Haft kalas 3 dagar i rad, så det har blivit väldigt mycket fika. och i lördags var det fest, hade super kul hela kvällen :)


Nu ska jag strax skotta fram bilen så jag kan hämta mamma från jobbet och ikväll blir det lussebullsbak ;)


Av Lena Daniels - 20 november 2008 10:42


Imorgon fyller jag 22 år, känns som att det borde vara mer?

Känns som att jag stått och stampat på 20-21 länge :)


Dagarna här hemma i Kalix har bestått av en massa bakande, stor släkt är lika med mycket fika ;) Mkt kvalitetstid med mamma, som för övrigt har tagit semester hela veckan nu då jag är hemma, har hon saknat mig? :)

En Ikea sväng med hela familjen där vi fixade de sista grejerna till Jonas lägenhet, som snart är helt nyrenoverad och klar för inflytt :)


Nu ska jag gå ut på en promenad runt byn med täckbyxor och mössa för de är visst förjäkla kallt ute, sen basta och ikväll är det kalas för halva släkten :)



Av Lena Daniels - 17 november 2008 09:42

...i Risön :)


Har vaknat pigg och utvilad klockan 6 imorse, låg och läste min bok och pratade med erik (som är kvar i umeå, han kommer på Lördag ;)


Klev upp halv 8 och tänkte ta en promenad, men när jag såg på termometern så gick jag och slog på bastun istället, så nu har jag bastat, ätit frukost :)


Idag ska vi på Ikea, Jonas lägenhet börjar visst bli klar så han ska ha lite små grejer, ska åka förbi dit ikväll och kika :)

Ska även börja baka till mitt kalas sen ikväll, biskvier blir det idag :)

Av Lena Daniels - 14 november 2008 21:00


Sitter och kikar på Idol med erik, dricker kaffe och äter choklad ;)

Alice är helt klart bäst, och Kevin..


Matte är även här på besök, så idag har vi wookat till middag och imorgon är det partey som gäller, fun fun..


Fyller år nästa helg, så då blir det kalas för släkten på Fredag, me like it!

och på Lördagen är det Bowling och buffe med vännerna, goodie.

Av Lena Daniels - 12 november 2008 19:43


Finns nog inget bättre sätt att rensa huvudet och komma på bättre tankar än en springtur - och tacka vet jag asics skor! :)

Av Lena Daniels - 12 november 2008 15:06


...saknar er...


 




Ovido - Quiz & Flashcards