Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

9 februari - Tisdag

Av Lena Daniels - 9 februari 2010 16:53


Efter en skön sovmorgon så gick jag iväg till skolan med Lina, pluggade och åt lunch, gick hem och hade tänkt fortsätta vara lika effektiv som på skolan, men jag somnade nästan framför datorn, två val - gå och vila eller ta en promenad med manda. Det blev en skogspromenad, och så länge vi var ute så var det super skönt, men väl inne igen blev jag lika trött  som tidigare(?) Tänkte fortsätta med plugget men kom på att jag och Sofia hade bokat in bodypump klockan 18, så nu fösöker jag ladda om för det. Hinner inte äta någon middag innan, så det får jag ta igen sen, åt en sen lunch så de ska nog gå bra.

En sak är säker, jag lär somna gott ikväll :)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Daniels - 11 september 2010 13:11

  Härligt med Lördag,  jag och Manda började dagen med sovmorgon och sedan en skogspromenad :) Höstluften är verkligen den bästa, och den tiden på en lördagmorgon är det sällan mycket folk ute, och de tycker jag är jätte skönt :)   Igår gick ja...

*

Av Lena Daniels - 15 april 2010 14:55

  Molnen kom efter en timmes solning, och det var nog lika bra det. Jag har pysslat på här hemma istället, hittade ett par gardiner som vi hade i köketnär vi bodde på köpmannagatan, sydde om dom lite och nu hänger de i vårat sovrum :)      ...

Av Lena Daniels - 15 april 2010 10:21

Dagens sovmorgon var välbehövlig, nu ska jag sätta mig ute på balkongen (för första gången i år! :) sola och försöka få skrivet en sammanfattning..    När jag kom hem till umeå i söndags så möttes jag av en helt nystädad  lägenhet, en...

Av Lena Daniels - 14 april 2010 20:09

  Herregud, jag blir tokig på mig själv ibland.. Jag går en utbildning som jag trivs väldigt bra på , och oftast som alltid är jag övertygad om att det är det här jag vill, förutom två gånger om året då det finns en möjlighet att söka nya utbildnin...

Av Lena Daniels - 26 februari 2010 17:16


  Efter en halvdag på skolan så tog vi helg, veckan har gått fort, och jag har verkligen inte varit effektiv, koppen har sagt ifrån och jag har mest vilat och överdoserat mitt intag av marängswish       Ikväll har erik och hans Alpski grupp en ...

Ovido - Quiz & Flashcards