Alla inlägg under september 2008

Av Lena Daniels - 21 september 2008 11:56


...de är där jag befinner mig som mest för tillfället. Bor i min väska som veckovis pendler mellan Kalix och Umeå, men jag trivs :)


I helgen har erik varit hem, så i Fredags åt vi god middag hos hans mamma, drack vin och pratade. Klockan 21 ringde matte och hörde om vi skulle med han, Markus och Gurre och grilla. De lät ju himla mysigt tyckte jag, tills jag befann mig i mitt i skogen, gåendes påväg upp på ett berg i GRANÅN. haha, men väl uppe på berget var det super fint, där satt vi och grillade till mitt i natten :)


Igår sov vi länge, sen testade vi eriks mammas nya bubbelbad, samt bastu. super skönt och avkopplande att bada mitt på dagen.. Sen åkte erik till sin pappa och jag hem till Risön : )


Om någon timme bär det av till Umeå för oss båda, ska bara göra ett mellanstopp i Luleå och äta middag hos hans pappa, yummi ;)

Ovido - Quiz & Flashcards