Alla inlägg under juni 2008

Av Lena Daniels - 26 juni 2008 09:42


Nu har jag vaknat, duschat och fixat. ska bara äta lite frukost och sen blire en shoppingdag med brudarna i luleå.. :)


igår var det en heldag med farmor, och hon är helt klart bäst!

Av Lena Daniels - 23 juni 2008 10:26


Så otroligt skönt att bara vara ledig, idag tog jag sovmorgon efter att erik steg upp och skulle till jobbet.. Sitter och äter frukost nu, och har inte planerat in något på hela dagen :)


Igår var det iaf middag i risön och bio därefter, dagen där före var det middag på orrstigen, kubbspelande med erik, matte och alex, mjukglass, kaffe drickande, melonätande och fotboll!


Nu funderar jag på att gå strandpromenaden, alt åka till risön och lägga mig och sola, mamma har semester så då är det alltid någon hemma :)

Av Lena Daniels - 19 juni 2008 13:54


Nu har jag en och en halv timme kvar, sen är det långsemester..


Då ska jag hem och fira med  erik, god mat (Lax,pasta, sallad) och jordgubbar med grädde till efterrätt ;)


Erik har match ikväll, kl 19 i Gammelgården, så då ska vi åka och kika, efter det ska jag bara vara hemma, mysa i soffan och läsa min nya bok...

Midsommar kommer att spenderas i stugan med familj och släkt, som det ska vara :) förhoppningsvis hittar vi på något med tjejorna efteråt, men det återstår att se :)


HA EN BRA HELG

PUSS

Av Lena Daniels - 18 juni 2008 09:53


 Jag säger det allt för sällan, men jag har världens bästa Pojkvänn!


 sötnos


I LOVE YOU....


(nu har jag 10 timmar kvar till min semester ;)


Av Lena Daniels - 17 juni 2008 09:06


Nu är det ENDAST tre dagar kvar till semestern. Närmare bestämt 16 timmar i telefon.. ;)


Lite bilder från i helgen..



Bad ocb bastubad på natten



 Lina, Ingela, Elin, Lena



Grillning och vin 



Fisketur











Av Lena Daniels - 16 juni 2008 10:06


Fredag: Steg upp tidigt, ducsh, fix och frukost ute på balkongen i solen. Åkte ner på buketten och hämtade ut blommor, och sen tårtorna. Körde hem till risön, blåste ballonger och dukade. Hjälpte mamma med maten och fixade lite till. Sen vidare till kalix, hämtade upp farmor och olle, satt ute hos dem en stund och solade. Sen åkte vi till furuhed, där erik redan väntade, såg på Jonas utsläpp och knäppte en massa kort :) Mitt i allt kom Ingela, så vi gick ner på stan med erik och dom, satt oss i gräset och kikade på kortegen som kom åkandes förbi :) Hem, middag och fika med hela släkten, mys.

Skyndade mig hem sen på kvällen, packade på 5 minuter och åkte sedan ut till Ryssbält med Ingela och Elin i hennes SAAB ;) därifrån vidare med båt till Carros stuga, träffade hennes kompis från Stockholm, drack vin, badade bastu, åt jordgubbar och kikade på solUPPgången.. ;P


Lördag: Vaknade som vanligt rätt så tidigt, hant sitta ute på bryggan och sola någon timma innan de andra vaknade. Åt frukost, rodde ut och provade meta, gick inget vidare så vi gav upp rätt så fort. Rodde iland och grillade pinnbröd och korv istället :) Yummi..

Sen bar det av hemmåt igen, träffade erik och åt middag.

Dusch, fix och sen fotboll och cider hos Johanna. Gick förbi hotellet en sväng sen, men vände nästan lika fort som jag kom.. Hämtade ut väskan och såg att erik ringt typ 10 gånger, han skulle då bara säga att han var hemma, så jag skyndade mig hem till honom, mkt bättre än hotellet!


Söndag: Sovmorgon, mys frukost/lunch. Gick förbi bokhandeln och köpte en ny bok, och så storhandling vi på nya Hemköp.. hem och vila lite, läste min bok och sov. Middag hos eriks mamma, och sen bastade vi där och såg en film. Riktigt bra söndag!


Nu är det Måndag, min sista vecka innan semestern, 4 dagar kvar!

Av Lena Daniels - 12 juni 2008 23:54


Nu ligger jag här i sängen med datorn i famnen och väntar på erik. Tjejorna har varit här och surrat i någon timme, de har just gått hem och nu börjar det bli dax att sova, ska upp tidigt imorgon och fixa inför Jonas student :)

 Sen på kvällen blir det eventuellt att åka ut till Carros stuga, grilla och dricka vin, men det beror lite på om jag hinner, we´ll see..

Godnatt*


Av Lena Daniels - 12 juni 2008 06:48

Pigg klockan 06.00 , inte dåligt.

Kanske beror på att jag spenderat två sjuklingdagar hemma med att bara ta det lungt.. hade tänkt vara på jobbet igår, men de tänkte inte min hals, så nu är jag hemma..


Ingela och Carro har kommit hem för sommaren, de har jag sett fram emot! :) skulle egentligen ut och äta med tjejorna på vikingen ikväll, men jag får nog ta och hålla mig inne idag också, vill ju inte missa Jonas student imorgon! :)


Nu är klockan 7, dax för frukost..

Ovido - Quiz & Flashcards