Alla inlägg under december 2009

Av Lena Daniels - 20 december 2009 16:21


Jag är inte så bra på att uppdatera här, men nu tänkte jag iaf passa på att önska alla som läser en riktigt GOD JUL! :)


Vi är hemma i Kalix nu, kom i torsdags och åker tillbaka den 12 januari, och det känns så skönt att ha tre veckor ledigt. Inga måsten, bara vila och nöjen!


Jag har inte önskat mig något speciellt i julklapp, jag har köpt min egen lilla vovve i år och hon är det enda som jag verkligen ville ha ♥

Ikväll klär vi granen och imoegon ska jag med mamma och moster till haparanda och fixa de sista julklapparna till mina nära och kära :)


Men först ska jag äta tacos till middag som Jonas har fixat :)



God Jul och Gott Nytt År

önskar

Lena, Erik & Manda

Av Lena Daniels - 4 december 2009 10:29


Det är så skönt med en ledig Fredag, helgen blir extra lång och man hinner (förhoppningsvis) vara lite ledig också. Idag måste jag börja skriva på mitt individuella arbete, att det ska vara så svårt att komma igång? När jag väl har kommit igång så brukar det gå bra, men att just börja kan ta flera timmar...


Kanske är dax att sätta igång, först frukost, sen plugg!

Av Lena Daniels - 3 december 2009 09:11

Godmorgon! :)

Det är så skönt nu när det närmar sig jul, jag får som ett härligt lugn i kroppen. Jag har sovit super bra och länge inatt så nu orkar jag med en heldag i skolan, föreläsning på förmiddagen och seminarie på eftermiddagen, sen tar vi helg! :)

Och jag har inte gjort upp några planer alls för den här helgen, eftersom de senaste typ 4 helgerna i rad har varit planerade så känns de riktigt skönt. Ska iaf baka lussebullar och kika på stan efter de sista julklapparna + pappas 50 års present! :) ska även försöka plugga lite så jag har mindra att göra nästa vecka, åker nämligen till Kalix på onsdag! :)

Nu ska jag göra mig klar för skolan, ha en bra dag!

Av Lena Daniels - 2 december 2009 10:56


Det har varit fullt upp senaste tiden!

Mamma och pappa kom till Umeå på min födelsedag, de hade inte sagt något i förväg och mitt som det var så pingade de på här hos oss, då vart jag så glad så jag nästan började gråta ;) Så den helgen var vi ut och åt jätte god mat, köpte julpynt till oss, hyrde film och mös framför tv:n, riktigt bra födelsedag vart det! :)


Under veckan hade jag fullt upp i skolan, en massa som ska göras nu innan jul, men jag känner mig motiverad och ligger än så länge före i mitt planerade schema :) Gör gärna bort så mycket som möjligt nu, för under jul och nyår ska jag då vara ledig!


Under helgen som varit så var Carro här hos oss, mycket trevligt, dock går en helg väldigt fort, men snart är det ju jul och då sen vi igen :)


Idag har vi inga schemalagda lektioner, så nu tänkte jag ta en promenad med Manda medans det är ljust, sen ska jag gå och ta vaccinsprutan, och jag hoppas hoppas hoppas att jag inte blir sjuk av den, för de har jag varken tid eller lust med! :)

Ovido - Quiz & Flashcards