Alla inlägg under juni 2009

Av Lena Daniels - 4 juni 2009 13:08


Åh så skönt det är att vara hemma hos mamma och pappa, kom hit igårkväll kring tio. Mamma var så glad så hon hjälpte mig packa upp alla kläder och så bäddade hon min säng, haha, vilken lyx ;) Sen fick hon även sin försenade födelsedags och morsdags present, och hon vart väldigt nöjd, så det var kul :)


Idag steg jag upp kring nio, inte dåligt för att vara mig just nu, har varit så trött senaste tiden. Jag åt frukost med mamma och åkte sen in till stan, hämtade ut mitt schema för sommaren och lite nya jobbkläder på coop. Däremot var S den minsta storleken på alla tröjor så det var lite stort, men det funkar, bättre för stort än för litet :)


Nu ska jag göra middagen så den är klar till pappa och jonas kommer hem.  Ikväll ska jag vara barnvakt med farmor åt emmy och albin, äntligen få jag träffa mina favoriter! :)


sa jag att det är skönt att vara hemma? ;)

Av Lena Daniels - 3 juni 2009 10:57


Idag har jag sovit läänge, och skönt var det. Tänkte att det här var sista gången på tre månader som vi sover i våran säng, så varför inte - jag är ju ledig ;)


Erik sitter och pluggar till sin muntliga tenta som han har kl 15.30 - 16. Jag har packat klart allt mitt så jag hade tänkt hjälpa honom lite med hans packning nu så kanske vi inte kommer iväg allt för sent ikväll :) För idag ska vi åka hem, och det ska bli så skönt. Men jag vet att jag kommer att sakna lägenheten, fast jag vet ju också att vi ska tillbaka till hösten, så det blir perfekt, ett avbrott i den vardag vi har nu :)



Av Lena Daniels - 2 juni 2009 15:02


Idag har vi haft våran sista lektion för den här terminen, nu har vi alltså sommarlov. Jag har dock lite svårt att förstå det.. Åt en hej-då-lunch med tjejerna på skolan innan jag cyklade hem, kom hem och satt mig ner? Jaha, vad gör man nu när man är ledig? Jag blev helt tom på ideer, tills jag kom på att jag har en hel säsong av Prison break som jag inte har hunnit se. Så nu sitter jag och kikar på det - mitt på dagen - en tisdag - för att jag kan - för att jag har sommarlov! :D



Imorgon eftermiddag kör vi hem till Kalix för att spendera sommaren med alla hjärtan, och som jag har längtat efter min familj och släkt, de ska bli så mysigt att bara få vara, kunna hälsa på och umgås med alla när man känner för det.


 Lycka, lugn och ledig..



Ovido - Quiz & Flashcards