Alla inlägg under februari 2009

*

Av Lena Daniels - 27 februari 2009 23:12


Kvällen har varit riktigt bra, ätit gott och druckit vin. Missade dock min tenta fest, men den får jag ta igen någon annan gång..


Åkte och hämtade våra middagsgäster i stan, hant kika in på några affärer, hittade ett par solglasögon, ett linne och en sak från Body shop. Nu ska vi gå och lägga oss. Imorgon är en ny dag, vi är lediga och ska spendera dagen med bla. lite shopping, fika och god mat :)


Av Lena Daniels - 27 februari 2009 13:34

Det var länge sedan jag tyckte det var så här skönt med en Fredag, hela veckan har bestått av tentaplugg och mycket nervositet. NU är äntligen tentan över! Jag kunde svara på allt, men om mina svar räcker får vi veta till veckan, känns iaf sjukt skönt att det är över, nu ska jag bara njuta av en ledig helg :)


Eriks mamma och Bosse är påväg hit till oss, så ikväll ska vi laga god middag, dricka vin och kika på tv, precis vad jag behöver!

Imorgon ska vi på stan, jag behöver köpa lite små roliga grejer till Thailand, och så ska jag kika om det har kommit in några fina vårkläder :) Sen på kvällen blir det middag ute och mer än så har vi inte bestämt, och det känns skönt :)

Av Lena Daniels - 21 februari 2009 18:33


Idag har jag varit duktig! :) Pluggat effektivt i några timmar, renbäddat med våra nya sängkläder som jag fick av mamma sist jag var hem, supersköna :)

Har nyss gjort sushi till middag och ska strax hämta det sista i tvättstugan. Sen blir det en promenad för att möta upp Sofia, (en snabbis förbi Ica för att klara kvällen ;) och sen hem och kika på Melodifestivalen.. lungt och skönt, är inte de minst fest sugen, är så himla skönt att vila sig och få lite ny energi på helgerna, kika på tv (enda gången på veckan som jag har tid för tv), slippa vara bakis och känna hur man förstör kroppen med en massa alkohol ;P haha.. Nä nu måste jag hämta tvätten..

Av Lena Daniels - 20 februari 2009 22:44


Åh så jag får sakna dom söta nosarna när dom inte är på samma ställe som mig, och det blir inte bättre av att prata med dom nu när de verkar ha tittat väldigt djupt ner i vinboxen ;)


Nä nu är jag för trött för det här, dax för sängen nu så man vaknar pigg och allert imorgon då det är dax för plugg i massor (förhoppningsvis), tvättid, städning och sånt pyssel :)


Det var allt för ikväll, Godnatt*


Av Lena Daniels - 20 februari 2009 15:07


Haha, jag vaknade nyss av att jag slog huvudet i en av alla mina böcker, första tanken var, oj shit nu har jag försovit mig. Men vänta nu, klockan är ju tre, hur kan jag ha sovit så länge...aha just jag har ju redan varit på skolan! trött och förvirrad?

Jag måste visst ha somnat när jag egentligen skulle ha läst "Att finna balanser"..


Så nu ska jag försöka återfå min balans och tänker börja med en långpromenad förbi ica, handla godis till ikväll, plugga lite till när jag kommer hem för att sedan kunna stänga böckerna helt för ikväll ska jag bara vara! :D och det ska bli såå skönt..



3.5 veckor kvar..




Av Lena Daniels - 18 februari 2009 16:11


Nu har jag pluggat hela dagen, nästan.. Har tenta nästa fredag, är nervös och har ingen aning om hur det kommer att gå? Har svårt att koppla bort tankarna från plugget så ikväll ska jag göra det jag anser som det absolut bästa för att vila huvudet, nämlingen träning och ikväll blir det spinning!


Första gången på Iksu, kul med något nytt..

Av Lena Daniels - 16 februari 2009 17:59


Har haft en lång skoldag idag, till 16.30 tänkte läsa lite nu men det går inte så bra så jag sitter och kikar på när erik lagar middag, min söta kille ;)


Åkte som sagt till Kalix i Onsdags efter skolan, och har haft det super mysigt. Hälsat på en massa släkt, ost och vin kväll med brudarna, mys hemma med mamma och pappa, middag hos eriks mamma, varit ute och bara haft det bra. Så nu är jag pigg, utvilad och laddad för en månads plugg, sedan är det dax att packa väskan till Thailand :D


Lite bilder från våran sittning förra Lördagen..





Av Lena Daniels - 11 februari 2009 09:36


Nu ska jag ta en promenad i solen, sen en dusch och sen packar vi in oss i bilen och kör hem till Kalix.

Åh vad det ska bli skönt, jag behöver en paus, och kramas med min lilla hårboll - Diesel <3



Ovido - Quiz & Flashcards