Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

14 februari - Alla hjärtans dag

Av Lena Daniels - 14 februari 2010 22:04


Trots galet mycket plugg så har helgen varit riktigt bra. I Fredags la jag plugget åt sidan hela dagen, behövde vara lite ledig och ladda om, mös med manda och erik hela dagen, promenerade (var helt slut i benen efter veckan bodypump och spinning) åt god mat, fick även tillbaka vår sista uppgift och slutbetyg på den förra kursen Att möta barn/elever i sociala och emotionella svårigheter, jag fick ett VG och det känns riktigt bra, kursen var intressant och jag vet att jag vill jobba inom det området senare :)


Igår - Lördag så tog erik sovmorgon medan jag gick upp för att plugga, åt frukost och skulle precis börja skriva när det plingade på dörren - då stod MAMMA och PAPPA där, helt oväntat!    Så kul med besök, vi åt lunch, tog en långpromenad, var och handlade en massa mat (som mina snälla föräldrar betalade) jag köpte även ett par jeans som har blivit mina nya favoriter :)

Åt en hemmagjord pizza till middag, fikade och sen körde dom tillbaka till Kalix. Erik gick ut med sin klass på kvällen, jag och manda mös hemma i soffan framför OS, skidskytte..


Och eftersom det inte blev något pluggat igår så har jag fått försöka ta igen lite tid idag, har suttit i stort sett hela dagen. Sen har jag lagt det åt sidan för att hinna med lite alla hjärtand dag mys mellan allt tentaplugg.. vi har varit ute och ätit middag och jag är ännu proppmätt, ska gå och vila nu så jag orkar med en hel skoldag imorgon, och en vecka fylld av plugg - för på Fredag är det TENTA   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Daniels - 11 september 2010 13:11

  Härligt med Lördag,  jag och Manda började dagen med sovmorgon och sedan en skogspromenad :) Höstluften är verkligen den bästa, och den tiden på en lördagmorgon är det sällan mycket folk ute, och de tycker jag är jätte skönt :)   Igår gick ja...

*

Av Lena Daniels - 15 april 2010 14:55

  Molnen kom efter en timmes solning, och det var nog lika bra det. Jag har pysslat på här hemma istället, hittade ett par gardiner som vi hade i köketnär vi bodde på köpmannagatan, sydde om dom lite och nu hänger de i vårat sovrum :)      ...

Av Lena Daniels - 15 april 2010 10:21

Dagens sovmorgon var välbehövlig, nu ska jag sätta mig ute på balkongen (för första gången i år! :) sola och försöka få skrivet en sammanfattning..    När jag kom hem till umeå i söndags så möttes jag av en helt nystädad  lägenhet, en...

Av Lena Daniels - 14 april 2010 20:09

  Herregud, jag blir tokig på mig själv ibland.. Jag går en utbildning som jag trivs väldigt bra på , och oftast som alltid är jag övertygad om att det är det här jag vill, förutom två gånger om året då det finns en möjlighet att söka nya utbildnin...

Av Lena Daniels - 26 februari 2010 17:16


  Efter en halvdag på skolan så tog vi helg, veckan har gått fort, och jag har verkligen inte varit effektiv, koppen har sagt ifrån och jag har mest vilat och överdoserat mitt intag av marängswish       Ikväll har erik och hans Alpski grupp en ...

Ovido - Quiz & Flashcards