Alla inlägg under oktober 2008

Av Lena Daniels - 31 oktober 2008 10:22


Vi körde till kalix i Tisdags, erik har tenta på Måndag nästa vecka så han kan lika gärna plugga här som i umeå :)


Så på tisdag kväll hant jag med en snabbsväng på before, träffade Stina, Susanna och Alek :)


Onsdagen spenderades i stort sett bara med mamma, var och handlade, tittade på golv (det renoveras överallt hemma hos Daniels/Sundström), lagade en hemmagjord pizza till middag, hälsade på hos farmor...


Igår Torsdag åkte jag Stina och Susanna till Finland, kikade på det nya shoppingcentret. Hittade lite kläder och små saker, även en utklädnad till imorgon! ;)


Nu sitter jag är och äter frukost med erik, hade myskväll igår med film, godis och (grönsaker) vart en rätt sen kväll så idag tog vi lite sovmorgon..


Men nu ska jag gå och göra mig klar för en fika på stan med Johanna :)

Av Lena Daniels - 26 oktober 2008 16:33


Nu har vi äntligen börjat få ordning här i våran super fina lägenhet :)

Allt är nytt, rent och fint. Mamma, pappa, eriks mamma och bosse har varit här och hjälpt till med lite uppackning av kartonger och skruvar i väggarna :)


Jag och erik har nyss varit och gått en promenad så nu känner jag att de är dax för middag, cesarsallad med kyckling blir det idag!

Av Lena Daniels - 17 oktober 2008 16:04


Dagen har hitills bestått av ett lunchpass på tc, spinning/Torso, och ett tappert försök att sy gardiner, tur att jag är hemma så mamma kan hjälpa till ibland ;)


näe nu kom pappa hem med Kinamaten, dax för middag! :)

Av Lena Daniels - 14 oktober 2008 10:58


Om exakt en vecka så befinner jag och erik oss i våran nya lägenhet i Umeå!

Liljansberget, nybyggt hus, 5:e våningen, we like :)

problemet är bara att jag inte vet vad jag vill plugga, och idag är det sista dagen att bestämma sig..


Helgen har varit TOPPEN! Fredagen var så mysig som den bara kunde bli. Lördag var det bastubad på dagen, middag på hotellet, supergott! och utgång på kvällen, och det var riktigt roligt för en gång skull! :) beror nog på att erik var hemma, och carro såklart! :)


Igår var jag hemma och fixade, steg upp 06.30 bara för att jag kunde..

Var på bio på kvällen med mamma och mormor, mysigt*


Nu börjar det bli dax för lunch, sen gym, åka och handla hem grejer till middagen, laga och äta middag och ikväll fika med Stina.. :)



och jag har drömt att vi var påväg till Thailand inatt, helt sjukt vad jag längtar dit.. Men det är mycket annat som händer innan dess, flytta till umeå, jul (älskar julen!), nyår...

Av Lena Daniels - 10 oktober 2008 13:03


Har nyss kommit in, vart ute och fixat ihop en krans med en massa barr och kottar som jag hade tänkt åka och ge till min farmor, för att hon är bäst! :)


och sen dagens höjdpunkt, gissa vem som är påväg hem till kalix med bussen, min erik :) klockan 18.00 ska jag hämta honom på busstation, jag längtar :)


och som om det inte vore nog så är även carro hemma, så imorgon ska jag träffa henne, gym och sen vinkväll, mkt bra ;)


Nu - kaffe..





Av Lena Daniels - 5 oktober 2008 17:51


Dagen har till största del bestått av The Hills tittande. Gått igenom mitt nya gym program med carro och bara tagit det lungt :) Har nyss duschat och fixat lite, ska strax iväg på ett kalas, yummi ;)


Gårdagen var himla trevlig, kul att träffa lite folk som man inte pratar med allt för ofta, jag skippade dock hotellet, och det känns riktigt bra idag! : )


nä, nu ska vi visst åka, ha en mysig kväll.. :)

Av Lena Daniels - 4 oktober 2008 10:23


Less is More.. 


Nu: Gym + Kondition

Sen: Systemet, Dusch och grillat till middag

Ikväll: Party! :)


Av Lena Daniels - 3 oktober 2008 10:04


Har sovit så otroligt skönt inatt, så nu känner jag mig pigg och glad :)

Ska strax gå och ducsha, sen äta lite lunch (kina mat från igår) och därefter träffa emma på stan - Fika och lite catch up.. Är så otroligt skönt med en vän som emma, jag vet exakt precis alltid vart jag har henne. Även fast vi ibland inte pratar på ett bra tag, så är det ingen frågan om vart man står sen när man väl gör det. så ska det vara! : )


Är ju kanon väder ute, så tror jag hoppar över mitt gym pass idag och tar en lång promenad i Kalix istället, har saknat strandpromenaden lite sendan jag flyttat tillbaka till Risön :)



Ovido - Quiz & Flashcards