Alla inlägg under september 2010

Av Lena Daniels - 12 september 2010 23:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Lena Daniels - 11 september 2010 13:11


Härligt med Lördag,  jag och Manda började dagen med sovmorgon och sedan en skogspromenad :) Höstluften är verkligen den bästa, och den tiden på en lördagmorgon är det sällan mycket folk ute, och de tycker jag är jätte skönt :)


Igår gick jag och manda en långprommis på morgonen, sen var jag på mediamarkt - två gånger  , en sväng på stan, ute och kastade tennisbollar med manda på ängarna, till strömpilen och sen på kvällen grillade jag och några vänner här, drack vin och pratade tills alla höll på att somna sittandes   

Idag har jag inga mer planer förutom att skjutsa Gurre och Melina någonstans (?) klockan 15, och ikväll tänker jag hyra film, äta gott och mys med min Manda!


Erik är i Frankrike, och vi saknar honom ootroligt mycket! Men vi klarar oss bra själva, över förväntan faktiskt.. Däremot så är jag övertygad om att den här julen kommer att bli den bästa   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards