Alla inlägg under juli 2008

Av Lena Daniels - 16 juli 2008 16:32


Det är mycket på gång nu, förändringar i vardagen, vi kommer nämligen att bli Umeåbor inom kort :) Lägenheten här hemma i Kalix sa vi upp igår, och söker nu efter en ny i Umeå :) Allt går så fort så jag hinner knappt med..


Är även hundvakt åt Molly, världens finaste Golden, har nyss varit och promenerat strandpromenaden med henne och Stina. Stina som förövrigt har kommit hem i Söndags, kul kul :)


Nu ska jag äta upp min middag och åka iväg med mamma till moster på Rian så Molly får springa ute ett tag :)

Av Lena Daniels - 14 juli 2008 16:15


Den 17 mars klockan 18.00 flyger vi från Kallax! :D



Av Lena Daniels - 13 juli 2008 10:15

Nu har jag nyss varit på min morgon promenad, super skönt ute och knappt en människapå strandpromenaden :) Var och sprang igår, så idag får det räcka med en promenad..


Nu ska jag äta min goda frukost och sen har jag inte planerat så mkt mer, de är de bästa med semestern, ta dagen som den kommer. Min andra halva var på fest igår så vi får se när han hade tänkt stiga upp ;P


Igår var det sol, då åkte vi ut till stugan, sol, fika och en skogspromenad med mamma och moster.


Nu känner jag att det är dax för frukost,  Ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards