Alla inlägg under november 2008

Av Lena Daniels - 10 november 2008 18:44


Har just ätit middag och känner mig sådär skönt trött så jag tror jag skippar min planerade promenad och lägger mig här i soffan med min bok en kopp te och lite fika istället.. Bara för att jag har lust :)


Idag har vi varit duktiga här hemma, städat sovrummet, storhandlat och tvättat en massa maskiner, så skönt när det är gjort :)

Av Lena Daniels - 9 november 2008 15:21


Söndag idag, har hunnit med en sovmorgon, god frukost/lunch med erik, en långpromenad, handlat lite, och bakat små chokladflarn som vi nyss har ätit! ;)

Dagarna går riktigt fort, trots att jag inte har några måsten att göra, har varit och shoppat lite på stan, bakat, sett halva the hills säsong 4, läst min bok, lagat god mat och bara varit, lugnt och skönt med tid för sig själv. Erik har haft jätte mycket i skolan, och kommer att ha det ända fram till på fredag, men han kan iaf plugga hemmifrån nu till veckan så jag har lite sällskap här hemma :)


Nu till helgen är det party som gäller, ska bli kul att träffa lite nytt folk :) sen på Måndag kör jag till Kalix för att umgås med familjen och baka lite till jag fyller år, fredag den 21 ;) don´t forget to remember...


Nu ska jag förbereda lite för middagen, wookad fläskfile med grönsaker, ris och en supergod sås med soya och ingefära, och ett glas vin :)



Av Lena Daniels - 3 november 2008 11:15


Körde tillbaka till Umeå igårkväll, riktigt mysigt att åka bil när det är mörkt ute, packade upp lite grejer och stupade i säng.

Lördagen bestod av en tidig morgon, god frukost, Finland och Ikea med mamma och pappa :) God middag på Risön och sen utklädd utgång med några tjejor, trevligt! :) Vart en lugn kväll för mig, även fast jag var i säng kring 3 så vaknade jag pigg och allert halv 9 på söndag, DET var skönt!


Nu har jag just ätit min frukost/lunch, ska ta och gå upp med några grejer till förrådet, och sen när erik kommer hem tänkte jag att vi skulle ta en promenad runt Iksu spåret :) Därefter är det nog dax för middag och kvällen kommer bestå av tvättande (19-21) och så ska jag börja läsa någon av mina två nya böcker, myspys*



Ovido - Quiz & Flashcards