Alla inlägg under mars 2009

Av Lena Daniels - 7 mars 2009 14:10

Idag har vi super fint väder här i Umeå, solen skiner och det är riktigt varmt ute för en gång skull :) Jag har nyss kommit hem, varit och köpt lite små grejer typ strandkläder och hårfärg eftersom att jag förmodligen kommer att ha fullt upp från och med imorgon fram tills jag åker hem till Kalix nästa Tisdag. Det är VFU hela veckan, och sen ska jag skriva en rapport på det som jag HOPPAS ska vara klar till på Måndag, ska verkligen försöka göra den klar, för sen kan jag ha semester!


Erik är i Vännäs och kikar på nå skoter/cross hopp grejs med Matte, som för övrigt kom hit igår mitt i allt, antar att dom hade tänkt gå ut ikväll, så därför passade jag på att kika in på Ica maxi när jag vara och handlade, så jag ska göra en sötsur kycklingpizza till middag, och sen mysa i soffan med Godis, igen ;) haha.. men jag klagar inte, är så skönt att vara själv ibland :)

Jag märker direkt hur jag tänker annorlunda när jag är själv, kan inte förklara men det känns bra, jag tror som tidigare sagt att alla bör ta sig tid att vara endast med sig själv ibland..


Nä nu måste jag ut i solen ett tag :)



Av Lena Daniels - 6 mars 2009 13:32


Jag fick VG på tentan! yiihoo så glad jag är :D

Man kan bara få, Underkänt, Godkänt eller Väl Godkänt så bättre kunde det ju inte gå :)


Så ikväll ska jag fira, med en massa godis och film mys, för det är jag värd :)

Erik är på skolan nu, han kommer hem en snabbis för att äta middag kl 16, så då ska jag fixa kycklingwook, sen ska han till E-pubben där några från hans klass fixar med något för att samla in pengar, så han kommer vara borta hela kvällen. Vilket betyder att det blir en lugn och skön Lena kväll här hemma, och det ska bli så skönt.


Har jag just ätit lite mellanmål, te och äggmackor så nu ska jag ut och promenera lite så jag får ro att sitta still sen ikväll...


11 dagar kvar! ;)

Av Lena Daniels - 5 mars 2009 08:46


Idag har jag stigit upp tidigt för att ta igen det jag inte orkade med igår, har läst en av mina tre artiklar nu, sen ska jag börja skriva, är alltid jobbigast i början, men när man väl har kommit igång så brukar de bli bra :)


Klockan 1 ska jag träffa min grupp på skolan och skriva klart de vi ska ha till seminariet imorgon från boken, som tur var så orkade jag läsa klart boken igår iaf, känns skönt :)


Nä nu börjar det bli dax för frukost..

12 dagar kvar till Thailand, kan inte förstå att det är så himla nära :)



Av Lena Daniels - 4 mars 2009 19:41


Det skulle jag behöva göra, men jag har liksom ingen ro. Konstig känsla, jag trodde jag behövde en paus, så jag tog en promenad men den hjälpte inte för att få tillbaka plugghumöret, däremot så blev jag lite gladare och fick rensa skallen lite, så nu struntar jag i plugget för idag, ska krypa upp i soffan, se semestersvenskar och dricka varm choklad med erik istället. Så får jag ta tag i plugget imorgon..


Man kan inte alltid vara på topp, och som sagt, det är mkt att tänka på nu så då kan det inte alltid bli som man tänkt sig..

Nya tag imorgon! :)



Av Lena Daniels - 3 mars 2009 15:39


Om exakt två veckor den här tiden har vi just lyft från kallax med destination Thailand, och jag ska verkligen bara njuta! Värma mig i solen, bada i det varma vattnet, se andra saker, och framför allt äta allt gott**


Men innan jag kan göra det så måste jag göra klart allt skoljobb, så jag bara kan vara ledig sen, för det är de värt! Så nu ska jag läsa klart en bok som vi har till seminariet på Fredag, kika på min rapport och söka litteratur till den, nästa vecka är det VFU som gäller. som tur var så blev jag placerad på en skola nära mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards