Alla inlägg under maj 2008

Av Lena Daniels - 14 maj 2008 19:53

Nu skulle det gärna få hända något här, hade jag varit ledig hade jag bokat en resa, nu! Men så är det ju inte nu, så då måste jag hitta på något annat.. Frågan är ju bara vad?


Ser iaf fram emot min långa semester, en månad kvar nu.

Solen skiner ute, jag tror jag behöver en promenad.


Allt blir vad man gör det till!


Några bilder från i helgen..


Av Lena Daniels - 13 maj 2008 12:22

Igår efter jobbet åkte jag hem till erik, som hade fixat hemmagjorda hamburgare, gott :) åt middag och åkte vidare till risön, fixade lite till jonas studentplakat och surrade med mamma. Sen vidare till Kalix igen..


Kvällen spenderades nere på Bowlingen, där jag vann över Erik, Matte och Fredrik! Yes, de var nice! :) 143 pinnar på första gången, inte dåligt för en rockiii.. ;)

Av Lena Daniels - 11 maj 2008 19:14


Dagen har mestadels bestått av att ta det lungt, kika på tv och äta kina mat :) var nyss på en promenad, och handlade lite. Erik kommer hem på en timme, då blir det mys i soffan och filmtittande..


Nu ska jag återgå till mitt bakande.. :)

Av Lena Daniels - 11 maj 2008 02:55


Har haft super trevligt ikväll :)


men nu är det dax att sova, dock utan erik för han är hos sin pappa i luleå.


åh vad jag saknar dig nu.. men imorgon ses vi igen:)


puss och godnatt /Lena

Av Lena Daniels - 10 maj 2008 13:06


Har nyss kommit hem från gymmet, sitter i soffan och dricker en protein drink, men den var ej god ;P

Ska stax hoppa in i duschen, sen hämta kina mat och åka till risön med den, mamma har beställt, och jag passade på ;)


Erik har åkt till sin pappa, så eftermiddagen, kvällen och natten kommer att spenderas med brudarna och Bacardi, samt middag och mys..


Nu dax för en dusch, hoppas ni får en kul kväll! :)

plingan, nu börjar det bli dax att komma hem ;)


Bjuder på en bild på carro från igår..





Av Lena Daniels - 9 maj 2008 14:59


Nu sitter jag på jobbet, hant en sväng på stan innan jag skulle hit, kikat på studentpresenter till lillebror, och jag har kommit på en bra grej :) kul..


Efter jobbet ska vi och äta middag hos eriks mamma, tacos we like..

Sen ikväll blir det bowling med brudarna, carro e hemma.. Och om de inte blir allt för sent så ska jag åka till Alex där erik och killarna hjälper honom "kratta gården" = sitter ute och dricker skulle jag tro ;)


Puss, ha en trevlig kväll..


Bowling



Av Lena Daniels - 9 maj 2008 10:04


Kan det bli bättre?

Vaknade pigg kl 8. solen skiner och det är inte ett moln på himlen, sitter ute på balkongen och äter frukost/lunch. Sallad med skinka och franska örter :) måste snart gå in och duscha, ska och jobba halv ett, men endast 4 timmar så det känns super skönt!


...och vet ni vad, det är Fredag i dag ;)

Av Lena Daniels - 6 maj 2008 13:54


Ny vecka- nya tag! :)


Igår jobbade jag till 16, åkte hem och lagade middag med erik. Sen på kvällen var vi på bio, de e mys, med popcorne och godis ;)


Idag slutar jag 15, ska åka till risön sen efter middagen när erik har träning och hjälpa Jonas med lite Svenska läxor..


Har fått mitt schema nu till den 22 juni, min sista jobb dag. och det är jätte bra, plus att jag har en hel ledig dag att ta ut när jag vill, sen är det semester som gäller, hela sommaren! Även om jag kan jobba när jag känner för det, som timmis :) och sen börjar vi på något nytt, men nu tar vi en dag i taget...


I love him, and I love my life..

Ovido - Quiz & Flashcards