Alla inlägg under maj 2008

Av Lena Daniels - 2 maj 2008 15:26

På valborgs jobbade jag till 13.30 Hade inte planerat något speciellt på dagen så tog en lång promenad till Risön, mamma och pappa bjöd på middag sen åkte jag upp till kalix med mamma, handlade och sen hem.


Var jätte trött på kvällen, så tog det bara lugnt, färgade håret, kikade  på tv, åt frukt och godis, mys! erik hade övergett mig för en grillkväll med grabbarna, men som tur är så trivs jag himla bra ensam, i lagom mängd :)


Vaknade tidigt på Torsdagen, (erik var dock inte riktigt lika pigg som mig ;P, åt god frukost, kikade på tv och städade sovrummet. men sen mitt i allt så kom solen fram, så då åkte jag till risön och la mig och sola med Diesel :)

Kvällen avslutades med middag hos eriks mamma, grillat e gott! :)


Idag jobbar jag 11.17.30, ringer väldigt lite idag, skönt.. Sen ska jag hem, äta middag med erik och därefter fika hos Frida som fyller år idag.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards